Centrum Nauczania METIS
Miejsce świadczenia ulgi: | Żabiniec 11
, 31-215 Kraków |
Telefon: | +48 517696385 |
Kontakt e-mail: | |
WWW | |
Opis: | 25% rabatu na roczny kurs matematyki Mathriders dla dzieci w wieku od 4 do 11 lat. |
Odbiorcy: | dzieci, uczniowie, studenci, dorośli posiadający Krakowską Kartę Rodzinną |
Oferta: | dla osób legitymujących się kartą KKR. Rabat nie łączy się z innymi promocjami. |
Dane podmiotu świadczącego ulgę
Nazwa: | Centrum Nauczania METIS |
Adres siedziby: | Żabiniec 11 , 31-215 Kraków |
Telefon: | +48 517696385 |
Kontakt e-mail: | |
WWW | |
Logo: | |
Opis: | Centrum Nauczania METIS powstało w kwietniu 2010 roku. Celem działania firmy jest wspomaganie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w rozwijaniu ich zdolności matematycznych, stymulowanie ich rozwoju umysłowego a także społecznego. Poprzez zapewnienie jak najlepszych warunków rozwoju (m.in. stosowanie nowej unikatowej metody nauczania, wyposażenie lokalu w niezbędne pomoce dydaktyczne) oraz właściwą motywację chcę osiągnąć podniesienie poziomu wiedzy oraz rozwoju osobowości dziecka. Prowadzone zajęcia mają pomóc dzieciom dostrzec matematykę w codziennym życiu, pokazać jak bardzo jest ona istotna w wielu sytuacjach. Rozbudzanie zainteresowania przedmiotem – nauka poprzez rozrywkę i zabawę, specjalnie dobrane ćwiczenia, wykorzystujące naturalną ciekawość dzieci i ich różnorodny sposób poznawania świata, spowoduje pozytywne nastawienie do matematyki. Praca z uczniem nabiera dziś coraz większego znaczenia – wraz z postępem naukowym i technicznym zwiększa się zapotrzebowanie na wysoko wyspecjalizowane kadry naukowe, techniczne i kierownicze. Wynika to ze społecznego zapotrzebowania na coraz wyższą liczbę ludzi uzdolnionych. Dynamika przemian naukowych, technicznych i społeczno-kulturalnych jest bowiem tym intensywniejsza, im większą liczbą ludzi zdolnych, inteligentnych i zaangażowanych dysponuje społeczeństwo. Szczególne potrzeby naszej gospodarki i kultury wymagają, aby nie tylko nie zmarnował się żaden talent, ale by wydobyć cały potencjał twórczy. Ciągle podkreśla się, iż muszą ulegać dalszemu doskonaleniu formy pracy i opieki nad młodzieżą utalentowaną i zdolną. Wymaga to nowych, skutecznych rozwiązań w indywidualizacji pracy dydaktyczno-wychowawczej, kształceniu i rozwijaniu zainteresowań uczniów, wdrażaniu ich do samodzielnej pracy. |